reklama

Euro aura

Babka sedí na podstienku. Podlomené zdravie. Do nemocnice nechcela ísť, lebo lekárovi ruky poláme, keď sa jej dotkne. Keď ju vyšetrovali, tie blesky čo jej šľahali z očí by mohli kántriť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako Vám budú šľahať blesky, keď v januári budete platiť "vytúženým" eurom.

Babka sa potešila mojej návšteve, vraj nechodím často. Ja sa teším, že ju vidím, lebo už neviem ako dlho tu ešte bude. Lekári sú drahí, sanitka stojí peniaze, v telke ju pravidelne informujú čo sa deje. Júúj, samé sťažnosti ...

 "Šak aj tá aura príde od Januára", ešte aj to. Tuho rozmýšľam, čo mi ušlo, aká aura... Už mi dešlo! Babka moja má na mysli EURO. Táto téma mi spôsobuje strašné stavy.

Pekne som si užila prechod z germánskej márky na Euro. Pekne sa komunikovalo, duálne oceňovalo, aj kurz bol všade vycapený. Vraj 1 DM=50 euro centov. Pfffff! Si to mohli nechať v trezore. Po mesiaci zmizli cenovky DM/EUR a už boli len tie euráčove. 1DM=1EUR.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nieeee, kdeže! Ceny sa nebudú zvyšovať, však už teraz tak stúpajú, že sme pomaly ako vo Švajčiarsku. Nároky do neba, kompenzácia neadekvátna. Áno, veď sa každý zariadi, ale to naše SK Euro sa postará o nejedno mokré oko. Ani euro kalkulačka nezachráni.

Kampaň, ktorá bežala v zmysle "Tešíme sa na Euro"som prepínala! ...ako kto sa pýtal občanov, či sa tešia? Na čo sa máme tešiť? Vraj je verejnosť dobre informovaná o príchode Eura. Ale naozaj to tak je?

Moja babka nemá net, čítať poriadne nevidí, rádio nepočúva lebo zle počuje. Je však tiež členom tejto spoločnosti, má právo na informácie ...o aure.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Event na privítanie Eura bude stáť kooopec prachov, ale namiesto tej žúrky radšej mohli tie eurá putovať do informačných balíkov, ktoré by dostal každý občan domov. Alebo to ešte príde?

"Tešíme sa na Auro"

Martina Potomova

Martina Potomova

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V úsmeve je sila. Úsmev je radosť, je život a ja sa teším, že som. Zoznam autorových rubrík:  Čo práve čítamObľúbené blogySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu