reklama

Hľadáte cestu ku šťastiu?

Jediná cesta ku šťastiu je tá, prestať si robiť starosti s vecami, ktoré nezávisia na našej vôli. (Epiktetus) Aj Ty si často hovoríš, že jediné, čo chceš je šťastie? Epiktetus formuloval tento citát veľmi dávno, no ja som ho objavila len nedávno. Mala som nekľudné obdobie a niečo som hľadala. Hľadala som vnútorný pokoj a táto veta mi jedného krásneho rána otvorila oči a rozjasnila myseľ. Mne osobne Epiktetov citát pomáha najmä vtedy, keď sa mi ženú hlavou myšlienky, ktoré nikam nevedú a len mi odoberajú energiu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Mysli na seba

Máš za sebou ťažký deň a nič sa Ti nedarí? Skús sa na chvíľu zastaviť a zamyslieť sa! Čo pekného sa dnes udialo? A bol čas myslieť na seba? Alebo len spomaliť tempo a nemyslieť. Osvedčilo sa mi to, najmä keď horí množstvo termínov a mám pocit, že nemám energiu. Vtedy si okamžite rozmyslím, čo by ma potešilo a ešte v ten deň to zrealizujem. Postačí napríklad dobrý film v kine, babská jazda alebo šálka horúcej čokolády.

Obrázok blogu

Zahoď starosti

Hodiť starosti za hlavu? Ľahko sa to hovorí a ťažšie vykonáva? Nuž, je to dosť možné, ale tie starosti nijako nepridávajú na kráse. Práve naopak. Uberajú nám nielen z krásy a ešte aj kazia náladu. Nenechajte aby starosti riadili Váš život, lebo len Vy ste manažérom svojho šťastia. Nerobte si starosti, neprivolávajte si ich, lebo existuje vesmírna spravodlivosť, ktorá hovorí, že to čo sami nedomyslíme, domyslí za nás vesmír. No a komu by sa to páčilo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neplytvaj energiou

Určite ste už zažili situácie, ktoré Vás nahnevali, ranili alebo sklamali. Nuž, akokoľvek to bolelo, plytvalo sa energiou na nesprávnom mieste. Akonáhle cítite príznaky smútku, hnevu alebo sklamania, skúste sa zamyslieť, či viete niečo na tom zmeniť. Ak áno, smelo do toho, ale zvážte všetky dôsledky. Ak znie odpoveď nie, tak neplytvajte energiou.

Šťastie nosíme stále zo sebou.

Šťastie je všade okolo nás, len my sa pre zbytočné myšlienky oň oberáme a nestaráme.

Šťastie je každé ráno, ktoré sme tu a vyjde slnko. Šťastie je úsmev, objatie, prejavenie vďaky a radosti alebo zobudiť sa vedľa svojej lásky, či spríjemniť niekomu úsmevom deň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyskúšajte to a vychutnajte si to Vaše šťastie už dnes.

Obrázok blogu


Martina Potomova

Martina Potomova

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V úsmeve je sila. Úsmev je radosť, je život a ja sa teším, že som. Zoznam autorových rubrík:  Čo práve čítamObľúbené blogySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu