reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Potomova

Martina Potomova

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V úsmeve je sila. Úsmev je radosť, je život a ja sa teším, že som. Zoznam autorových rubrík:  Čo práve čítamObľúbené blogySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Podporte Košičanku v rakúskej súťaži "SuperSchreiber"

Martina Potomova

Podporte Košičanku v rakúskej súťaži "SuperSchreiber"

Z troch budu dve kandidátky. Ja som sa dostala medzi 18 talentov a tak budem vďačná aj za podporu zo Slovenska! hlasujte za "super-písačku" do lokálnych novín v rakúskom Graci! Voting aktívny do 31.7.

  • 27. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Spomalenie v Berlíne

Martina Potomova

Spomalenie v Berlíne

Tisícky ľudí ostalo visieť v tieto dni na letiskách po celom svete. Ja visím v Berlíne a Berlin vraj nikdy nespí. Krátke zamyslenie o sopečnom posolstve...

  • 19. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Hľadáte cestu ku šťastiu?

Martina Potomova

Hľadáte cestu ku šťastiu?

Jediná cesta ku šťastiu je tá, prestať si robiť starosti s vecami, ktoré nezávisia na našej vôli. (Epiktetus) Aj Ty si často hovoríš, že jediné, čo chceš je šťastie? Epiktetus formuloval tento citát veľmi dávno, no ja som ho objavila len nedávno. Mala som nekľudné obdobie a niečo som hľadala. Hľadala som vnútorný pokoj a táto veta mi jedného krásneho rána otvorila oči a rozjasnila myseľ. Mne osobne Epiktetov citát pomáha najmä vtedy, keď sa mi ženú hlavou myšlienky, ktoré nikam nevedú a len mi odoberajú energiu.

  • 17. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Sladká a lepkavá...

Martina Potomova

Sladká a lepkavá...

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Pozrite sa..

Martina Potomova

Pozrite sa..

...čo nám nadelil les.

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
Ako chutí...

Martina Potomova

Ako chutí...

...život alebo jeden letný deň.

  • 13. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Tiramisu

Martina Potomova

Tiramisu

Tento dezert patrí v našej rodine do skupiny najobľúbenejších. Pripravujem ho výnimočné alebo ako prekvapenie, ktorému nevie nikto odolať. Príprava netrvá dlho. Medzičasom je to skôr rituál. Predstavujem si ako sa táto lahôdka rozplýva na jazyku pri nedeľnej kávičke.

  • 12. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Vreskot

Martina Potomova

Vreskot

Naozaj je nutné aby ľuďia po sebe vrieskali? Nie kričali, ale vrieskali. Ak niekto zvyšuje hlas, asi si myslí, že to bude lepšie počuť a dosiahne čo chcel. Ja to vnímam ako rámus, hluk. Nedá sa ani rozumieť čo ten dotyčný vrieska. Prestávam počúvať. Susedia, neznámy človek na ulici. Ako výkrik do tmy, alebo o pomoc.

  • 9. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Euro aura

Martina Potomova

Euro aura

Babka sedí na podstienku. Podlomené zdravie. Do nemocnice nechcela ísť, lebo lekárovi ruky poláme, keď sa jej dotkne. Keď ju vyšetrovali, tie blesky čo jej šľahali z očí by mohli kántriť.

  • 8. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dokonalý pondelok alebo ..."your disc space is too low"

Martina Potomova

Dokonalý pondelok alebo ..."your disc space is too low"

Skutočne sa mi to podarilo! Cítim sa tak neutrálne, konečne ma prestal po prílete domov bolieť krk, ktorý bol ofukovaný ventilátorom a privodila som si tak prievan a nehybný krk. Ohrievala som sa soluxom a pomohlo. Tak som sa teda dúfala, že môj pondelok bude fajn. Aj bol až kým...

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Jahodová slávnosť – radosť zo života

Martina Potomova

Jahodová slávnosť – radosť zo života

Každý rok sa teším na jahody. Vlastne môžem si ich dopriať kedykoľvek, ale tie prvé jahody sú iné. V zime, keď je zem ešte pokrytá snehom, premrznutá a tvrdá ako kameň rozmýšľam čo sa tam (ne)deje. Zamrznuté sú aj moje jahodové listy a ja mrznem s nimi. Keď zasvieti slnko teším sa, že sa trochu zohrejú. Prajem si aby prišla jar, aby sa dlho v tej zime netrápili. Ja mrznem s nimi ako Maruška a snívam, že nájdem v snehu červenú jahodu. Plnú slnka, energie, vitamínov, pokušenia. Plnú života.

  • 4. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 2
Jahodové hody2 - recept

Martina Potomova

Jahodové hody2 - recept

Prépačte za nedopísané recepty. Technika ma zradila a verím, že sa to vyrieši kým sa vrátim zo služobnej cesty. Prikladám postup na prípravu dezertov.

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 254x
  • 0
Jahodove hody

Martina Potomova

Jahodove hody

Dnes Vám predstavím jahodové potešenie ...aj keď len na obrázku. Už druhý rok mám neuveriteľnú úrodu jahôd v mojej malej, milej záhradke. Neviem sa dočkať ich zberu a prvé si vychutnávam len tak, ako sa urodili, umyté a čerstvé (niekedy sa pritrafí aj šľahačka). Receptov je straašne veľa, ja mám jeden obľúbený (torta) a pochutnala si celá rodina :)

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 295x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu