reklama

Láska ide cez ...

Varím lečo a čo má byť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Viete čo mi napadlo, keď varím lečo?

Láska ide cez žalúdok,

varím lečo - to je niečo!

(Moja) láska to spráska.

To lečo.

Korenia som tam veľa nedala,

no jedno tam nesmie chýbať.

Lebo to lečo nebude žalúdkom hýbať!

Lásku som tam primiešala.

Skúste a nezabudnite...

Láska ide cez žalúdok!

Martina Potomova

Martina Potomova

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V úsmeve je sila. Úsmev je radosť, je život a ja sa teším, že som. Zoznam autorových rubrík:  Čo práve čítamObľúbené blogySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu