reklama

Podporte Košičanku v rakúskej súťaži "SuperSchreiber"

Z troch budu dve kandidátky. Ja som sa dostala medzi 18 talentov a tak budem vďačná aj za podporu zo Slovenska! hlasujte za "super-písačku" do lokálnych novín v rakúskom Graci! Voting aktívny do 31.7.

Písmo: A- | A+

Ahoj & Hallo,

hlasujte za "super-písačku" do lokálnych novín v rakúskom Graci - stop! Voting aktívny do 31.7 . - stop. Hlasovať sa dá 1x za hodinu-stop!Môj článok sa volá "Original: Die Anke und der Biobauer"

http://www.deineseiten.at/?page=candidate&id=272
alebo
http://www.deineseiten.at/?page=voting

Ďakujem - Danke!

Liebe Grüße,
Martina

PS: 3.8. sa rozhodne / Am 3.8. gibt es die Entscheidung!

Obrázok blogu
Martina Potomova

Martina Potomova

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V úsmeve je sila. Úsmev je radosť, je život a ja sa teším, že som. Zoznam autorových rubrík:  Čo práve čítamObľúbené blogySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu