reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Potomova

Martina Potomova

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V úsmeve je sila. Úsmev je radosť, je život a ja sa teším, že som. Zoznam autorových rubrík:  Čo práve čítamObľúbené blogySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Moja ulica - Meine Straße

Martina Potomova

Moja ulica - Meine Straße

Tak predsa sa podarilo a v Rakúsku šťastíčko na mňa usmialo. Kratučký článok som napísala a do súťaže prebojovala. Nechávam ho v nemčine a zdieľam s Vami moje potešenie. Hlasovanie začína budúci týždeň ...

  • 27. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 478x
Aké sú naše myšlienky, taký je náš život?

Martina Potomova

Aké sú naše myšlienky, taký je náš život?

Všimla som si to, lepšie povedané uvedomujem si, ako moje myšlienky ovplyvňujú napríklad môj deň a práve možno aj život. Niekedy to ide lepšie a inokedy zase vôbec. Vraví sa tomu aj pozitívne myslenie. Nuž a moja prababka vravievala, že nikdy nie je tak zle aby nemohlo byť horšie. Nezaoberala sa radšej neúspechom, ale pozerala sa dopredu. Prežila dve vojny a aj keď už dávno nie je s nami a ja sa jej nemôžem opýtať, aké to bolo v tých časoch, predpokladám, že sa to lepšie prežívalo s pozitívnou myšlienkou a cieľom, vyhliadkou na lepšie časy.

  • 14. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 4
Malinové pokušenie

Martina Potomova

Malinové pokušenie

Sliny mi tečú.

  • 18. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 646x
  • 1
Láska ide cez ...

Martina Potomova

Láska ide cez ...

Varím lečo a čo má byť?

  • 18. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 432x
  • 3
Štvrtok ráno

Martina Potomova

Štvrtok ráno

Štvrtok ráno pred bránou víta ma spev prekrásny.

  • 5. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Takmer nebezpečná otázka

Martina Potomova

Takmer nebezpečná otázka

V čom spočíva poznanie života? Vieme si vychutnať tie najvšednejšie chvíle, pocity, momenty? Vieme dávať radosť najavo, podeliť sa o emócie, ktoré v nás tieto udalosti vyvolávajú? Alebo sme už úplne zabudli?

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Drevak story

Martina Potomova

Drevak story

Alebo ako som vyhodila topánky.

  • 13. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Valetta+Gozo=Malta

Martina Potomova

Valetta+Gozo=Malta

Valetta, sa nachádza na severovýchodnom pobreží Malty a bola založená rádom Sv.Jána, potom ako turecká ríša napadla ostrov Maltu. Oficiálne meno znie Umilissima Civitas Valetta, ktoré malo reprezentovať skromnosť. Dnes je však Valetta viac známa v Európe ako Superbissima, pre jej starosvetský nádych, vznešenú kultúru a veľkolepú barokovú architektúru. Mesto dostalo meno podľa Jean Parisot de la Valette, veľkého majstra rádu Sv. Jána v roku 1566, kedy bola Valetta založená.

  • 12. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Hromy, blesky: Tma

Martina Potomova

Hromy, blesky: Tma

Tá búrka vonia sviežo, oknom preniká čerstvý vzduch. Kedy som sa nebála, že ma trafí blesk, tak stojím na balkóne a nechám kvapky dažda padať na tvár. Keď ráno vstanem, bude svetlo. Tak ako vždy, začne sa nový deň. Čo sa stane?

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Druhá šanca

Martina Potomova

Druhá šanca

Vonku mrzlo, blížil sa nový rok 2008 a ja som v zajatí zimnej, zasneženej krásy čakala na príchod nového ...roka. Niečo sa končí a niečo začína. Tak som sa tešila a s radosťou odpovedala na sms-ky, ktoré priali všetko dobré. Jedna z nich bola iná – balónová. Letela ku mne z ďaleka, plná nádeje. Čo ma to čaká?

  • 6. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Služobná cesta - Frankfurt

Martina Potomova

Služobná cesta - Frankfurt

2.7.2008 / Práve som pristála vo Frankfurte. Letela som z Košíc, cez Prahu do Frankfurtu – bankového mesta. To vstávanie je na tom možno najhoršie. Letieť o piatej hodine rannej znamená vstať najneskôr o 03:00 aby sa stihlo doraziť na letisko a v kľude vybaviť formality. Ešte sa mi osobne nestalo, že som sa do lietadla nedostala. No zažila som to viac krát, ako cestujúci, ktorí prišli neskoro jednoducho ostali stáť. V nemom úžase pred check-inom a napriek snahe prehovoriť letušku sa do lietadla nedostali. Last call je v takom prípade naozaj to menšie zlo.

  • 5. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu